Search
Modell Reparationstyp Pris (SEK)

Letar du efter en specifik modell eller kanske något annat som en smartklocka eller begagnade telefoner? Vi kan även hjälpa dig med mikrolödning eller felsökning för olika enheter.

Oavsett om det gäller din telefon, klocka, surfplatta eller konsol, står vi redo att assistera dig!



Garanti och Villkor
  • Garantin omfattar endast touch- och skärmfunktioner. Den gäller inte och anses ogiltig vid tappskador, slitage, klämskador, skador på displayen eller om skärmen utsatts för yttre påverkan.
  • Garantin täcker inte fuktskador, vätskeskador eller fel som inte kan återskapas eller påvisas, samt skador orsakade av felaktig hantering.
  • RS Mobil Service ansvarar endast för de reparationer som avtalats skriftligen mellan kund och företag.
  • RS Mobil Service ansvarar inte för enheter som tidigare varit vattentåliga men som förlorar denna funktion efter reparation.
  • RS Mobil Service tar inte ansvar för förlust av kontoinformation, data eller andra uppgifter som kan försvinna vid tjänster som exempelvis återställning.
  • Vi tar inte ansvar för skador som funnits före eller uppstår efter reparationen, eller för dolda fel som framträder efter reparation, som exempelvis problem med Face ID eller Touch ID.
  • Vid batteribyte visas inte batterihälsan på modeller nyare än iPhone X. För iPhone X och äldre modeller visas batterihälsan efter batteribyte. Vi ansvarar inte för eventuella klagomål om detta om kunden inte har läst garantivillkoren i förväg.
  • För att förtydliga: Vi är inte auktoriserade av Apple och kan därför inte erbjuda Apple-certifierad service, vare sig inom eller utanför garantin.